Автор: Світлана ГАВРИЛЕНКО02 Августа 2021 16:00

Економічний факультет ХДАЕУ – в абітурієнтів у пріоритеті

Економічний факультет ХДАЕУ – в абітурієнтів у пріоритеті

На фото: гаряча пора
в приймальній комісії ХДАЕУ

Саме зараз в Україні в розпалі вступна кампанія. Позаду – успішне подолання молоддю сесії ЗНО, а з 14 липня стартував другий етап вступної кампанії – подання електронних заяв вступників до обраного вишу.

Перед майбутнім студентом постає важливе завдання обрати цікаву та перспективну спеціальність, оскільки в сучасному світі змінюється не лише перелік професій, а й зміст зайнятості й поняття робочого місця. Отож вступника турбують одвічні питання: як здобути той фах, який забезпечить не лише високий дохід, а й можливості розвитку та самореалізації, що є запорукою успішної кар’єри? Відповідь проста – потрібно обрати той університет, який враховує тренди сфери зайнятості, а також сфери освіти, реалізує, окрім традиційних форм навчання, й інноваційні методики підготовки висококваліфікованих спеціалістів. 

На Півдні України таким авторитетним освітньо-науковим та інтелектуально-культурним центром  вищої  освіти, безперечно, є Херсонський державний аграрно-економічний університет, де в найширшому спектрі представлені актуальні спеціальності. Серед тих, що в тренді, вже вкотре – економісти, менеджери, підприємці, банківські працівники тощо. Їх у ХДАЕУ готує Економічний факультет. Студенти факультету вивчають економіку; менеджмент IT; підприємництво, торгівлю та біржову діяльність; право; готельно-ресторану справу; туризм; публічне управління та адміністрування; облік і оподаткування; фінанси, банківську справу та страхування; менеджмент. 

Початок вступної кампанії  традиційно означає відкриття нових освітніх програм. Реагуючи на запити роботодавців і тенденції попиту на освітні послуги, Економічний факультет розширив освітній простір у галузі управління та адміністрування, започаткувавши нову спеціальність – маркетинг.

«Збільшення попиту на фахівців сучасного контенту, – розповідає декан факультету Вікторія Крикунова, кандидат економічних наук, доцент, – обумовлене інноваційними вимогами в секторі економіки та у сфері управління, потребою в креативних, висококваліфікованих професіоналах, які не лише мають фундаментальну теоретичну підготовку, а й практичний досвід. Стосовно нової спеціальності – професії маркетолога, то практично кожній компанії необхідний такий штатний фахівець. Сучасні бізнес-структури ефективно розвиваються на основі постійного моніторингу ринкової кон’юнктури, застосування інноваційних маркетингових технологій просування товарів і послуг».

Вікторія Миколаївна впевнена, що успіх факультету забезпечує цілісний підхід до навчання, що включає в себе різні методики та сфери підготовки. Прикладом цього є активна участь студентів у проектах вишу, де молодь вчиться комунікувати, вирішуючи поставлені завдання. Розвитку softskills (соціальних навичок), тобто навичок, що визначають адаптивність до викликів і можливостей майбутнього, сприяють і традиційні майстер-класи фахівців і викладачів із різних країн, взаємодія із зарубіжними партнерами, практики та стажування на вітчизняних та іноземних підприємствах, в органах місцевого самоврядування, участь у соціальних заходах міста. Цьому допомагає вільне володіння іноземними мовами. Адже на Економічному факультеті англійську, зокрема бізнес-англійську, а також французьку студенти вивчають не лише на перших курсах, як традиційно в неспеціалізованих вишах, а поглиблено – і на старших. Це є фішкою факультету! 

Також студенти мають можливість займатися 3D-графікою та дизайном, освоювати техніку тайм-менеджменту, менеджерувати проекти у сфері соціального життя – флешмоби, квести, використовуючи сучасне технологічне та технічне середовище, пройти поглиблені курси фінансів, менеджменту або економічної теорії. 

«Створення власної освітньої траєкторії, – уточнює декан, – гнучка реакція на потреби ринку праці дозволяє здійснити активний розвиток здібностей студента, впливає на його самовираження та мотивацію».

Отож Економічний факультет є майданчиком для реалізації планів та амбіцій молодого покоління. 

«Протягом усього навчального року ми висвітлювали наші здобутки в різних напрямах, раділи яскравим подіям захопливого студентського життя, – зазначає Вікторія Крикунова. – Проводили онлайн-лекції та конференції, канікулярні школи й екскурсії для наших майбутніх студентів. Це, звісно, стало платформою для свідомого вибору нашого факультету багатьма абітурієнтами. На сьогодні вже подано майже 900 заяв. Позитивна динаміка заяв вступників свідчить про те, що якість наших послуг та база різнобічного розвитку визнані в місті й регіоні». 

Тож не дивно, що випускники Економічного факультету ХДАЕУ не лише готові успішно увійти на ринок праці, а й мають сформовані навички для розвитку та диверсифікації професійного життя, опанування нового фаху, реалізації себе у суміжних професійних сферах.

Економічний факультет: першокурсники 2020 року

Ліц. АД №527473 МОНУ від 14.11.14 р.