Автор: Лариса КОЗАЧЕНКО30 Июля 2021 09:30

Не лише продукти! Чому торговельна мережа «АТБ» важлива для нашого міста

Не лише продукти! Чому торговельна мережа «АТБ» важлива для нашого міста

Менш ніж за місяць Україна відсвяткує 30-річчя незалежності. За цей час нам довелося зіштовхнутися з безліччю серйозних випробувань: економічні потрясіння, лихоліття безгрошів’я та гіперінфляції, окупація Криму, війна за цілісність країни та її суверенітет… Витримати, вистояти, не скотитися у дефолт, не звернути з єдино правильного шляху розвитку, реформ і євроінтеграції допомагає патріотичний і відповідальний бізнес. Від чесної сплати податків і зборів багато в чому залежить рівень життя мільйонів українців.

Одним із наочних прикладів такого соціально значущого бізнесу є компанія «АТБ». Заснована в перші роки української незалежності, тепер вона стала лідером галузі роздрібної торгівлі за товарообігом, числом магазинів, кількістю співробітників і постійних клієнтів і, що не менш важливо, обсягом перерахованих у бюджети всіх рівнів податків і зборів.

Як випливає з офіційно наданих показників «АТБ», тільки за перше півріччя 2021-го підприємства корпорації сплатили 8,92 млрд грн податків і зборів (включаючи митні платежі та ЄСВ). Для порівняння: торік за аналогічний період ця сума становила 7,57 млрд грн. Як бачимо, зростання значне – 18%. Варто зазначити, що високі темпи збільшення податкових платежів компанія стабільно демонструє кілька років поспіль завдяки використанню стратегії динамічного розвитку.

Цьогоріч із загальної суми сплачених «АТБ» податків і зборів 5,79 млрд грн спрямували до державного бюджету, 1,26 млрд грн – до цільових фондів, а 1,87 млрд грн поповнили місцеві бюджети.

Це ті кошти, які потім ідуть на субсидії, зарплати вчителям, медикам, соцдопомогу, виплати з безробіття, пенсії, а також на ремонт доріг та інші стратегічні цілі. Прозора системна діяльність бізнесу в непростих економічних реаліях фактично визначає рівень життя громадян.

Особливо актуально це стало після реформи децентралізації, коли значні суми податкових відрахувань залишаються на місцях – у розпорядженні місцевої влади. Це дало потужний ресурс для розвитку невеликих українських міст і селищ.

Карта присутності «АТБ» уже охоплює всі 24 області країни. У 322 населених пунктах 125 районів України сьогодні працюють 1240 супермаркетів найбільшої за багатьма показниками торговельної мережі. Ці цифри постійно зростають, оскільки «АТБ» щорічно відкриває понад сотню нових магазинів, створюючи чотири-п'ять тисяч нових робочих місць і збільшуючи при цьому товарообіг і обсяг сплачених податків.

«Незважаючи на складні умови, у яких бізнес опинився в результаті пандемії коронавірусу, корпорація «АТБ» сумлінно виконує свої фінансові зобов'язання як лідер вітчизняного ринку ритейлу й один із найбільших платників податків в Україні», – заявив голова Ради директорів, генеральний директор корпорації «АТБ» Борис Марков.

Нагадаємо, що навесні поточного року, за даними Державної податкової служби, «АТБ» очолила рейтинг найбільших українських компаній, і далі залишаючись основним платником податків у галузі роздрібної торгівлі. При цьому за шість місяців 2021 року виріс і товарообіг мережі «АТБ» – до 85,3 млрд грн. Порівняно з аналогічним періодом попереднього року він збільшився на 20%. Загалом за підсумками минулого року торговельна мережа «АТБ» збільшила сплату податкових платежів на 28%.

При цьому компанія вважає своєю основною місією безперебійне забезпечення мільйонів українців гарантовано свіжими продуктами та якісними товарами першої необхідності за демократичними чесними цінами.