Автор: Анастасія СПІРІНА16 Ноября 2020 14:00

Небайдужі покупці «АТБ» допомогли Херсонській дитячій обласній лікарні наблизитися до європейських стандартів

Небайдужі покупці «АТБ» допомогли Херсонській дитячій обласній лікарні наблизитися до європейських стандартів

Пандемія коронавірусу змінила в нашій країні багато чого, але не змогла перешкодити благодійним проєктам соціально орієнтованого бізнесу. Як і торік, на початку осені компанія «АТБ», яку справедиво називають багаторічним лідером українського ритейлу, провела традиційну акцію зі збирання коштів і закупівлі сучасного медичного обладнання для дитячих обласних лікарень по всій Україні.

Проєкт «БлагоДій», ініціатором якого виступив спеціально створений для системної підтримки найбільш незахищених верств населення Благодійний фонд «АТБ», надзвичайно масштабний – він охопив  усю найбільшу вітчизняну торговельну мережу.

«Проєкт унікальний тим, що він відбувався у всіх магазинах мережі «АТБ» в Україні. Ми вдячні нашим покупцям за небайдужість. Разом із вами нам вдалося зібрати значну суму, яка була інвестована в здоров'я нації», – розповів Сергій Демченко, керівник Всеукраїнського благодійного фонду «АТБ».

У кожній області нашої країни на касах дискаунтерів «АТБ» клієнтам пропонували за символічну суму придбати яскравий аркуш зі схемою оригамі, яке неважко буде скласти навіть дитині дошкільного віку. Кожен із більш ніж чотирьох мільйонів клієнтів торговельної мережі протягом місяця міг купити будь-яку кількість таких аркушів.  Для тих, хто раніше не займався цим східним мистецтвом, автори запропонували QR-код із посиланням на докладну інструкцію. Усі зібрані в межах проєкту гроші Всеукраїнський благодійний фонд «АТБ» спрямував на надання цільової підтримки дитячим лікувальним відділенням і закладам країни.

Приміром, небайдужі клієнти, що купують товари в супермаркетах «АТБ» у нашому Херсоні й області, допомогли зібрати більш як сто тисяч (122 тис. грн.). На таку велику суму Благодійний фонд «АТБ» придбав для Херсонської дитячої обласної клінічної лікарні необхідне обладнання.

Купили шприцевий інфузійний насос – ціна такого приладу становить 38 тис. грн. Також клініка одержала монітор пацієнта SC 300 N вартістю 80 тисяч гривень, сучасну систему для визначення рівня глюкози в крові, тест-смужки  Gluneo® Lite, систему контролю рівня глюкози й інше необхідне обладнання.

Важливо розуміти, що це врятує тисячі маленьких пацієнтів, які одержать шанс на здорове та щасливе життя. На жаль, у нашій області є чимало дітей із серйозними захворюваннями, лікування яких не по кишені ні їхнім батькам, ні країні, що переживає непрості у фінансовому плані часи та ще й бореться з пандемією. Порятунком у такій ситуації стає підтримка соціально орієнтованого та патріотичного бізнесу.

Багато років будучи галузевим лідером, компанія «АТБ» надихає на добрі справи не тільки мільйони своїх постійних клієнтів, але й партнерів по бізнесу, а також інших гравців на ринку ритейлу. Для надання системної допомоги тим, хто її найбільше потребує, компанія в 2017 році створила Всеукраїнський благодійний фонд «АТБ». Він акумулює зібрані під час проведення програм кошти, потім компанія додає туди свій благодійний внесок. Ці гроші спрямовують на закупівлю медичного обладнання й адресну допомогу найбільш незахищеним верствам населення. Компанія системно допомагає родинам воїнів, що загинули на Донбасі, багатодітним родинам, що опинилися у складних життєвих ситуаціях, людям, які постраждали від стихійного лиха, і багатьом іншим.

Не встигнув фінішувати благодійний проєкт «БлагоДій», як компанія «АТБ» і Всеукраїнський благодійний фонд почали реалізовувати нову соціальну ініціативу. Акція «Мене це стосується. А тебе?» вже стартувала в магазинах найбільшої української торговельної мережі. Її мета – збирання коштів для надання допомоги онкохворим малюкам. Обличчями проєкту стали українські зірки Ольга Полякова та Михайло Хома (DZIDZIO). На касах супермаркетів «АТБ» покупцям пропонують за символічну ціну (5 і 7 гривень) придбати акційні мінішоколадки та пакетики чаю.

Усі гроші від реалізації спецтоварів, а також по 0,5 грн. від вартості позначених спеціальними цінниками акційних товарів, які надали  партнери проєкту, будуть спрямовані на лікування онкохворих малят – підопічних фонду «Таблеточки». Щорічно в нашій країні рак діагностують у тисячі дітей. На жаль, за статистикою одужує менш ніж половина з них. Тепер буде надія, що завдяки зусиллям соціально орієнтованого бізнесу та нас із вами ці сумні показники зміняться.

«Не треба бути зіркою, щоб займатися благодійністю…» – скромно прокоментувала свою участь у проєкті «Мене це стосується. А тебе?» Ольга Полякова.