Херсонщина – одна з небагатьох областей України, яка має повноцінні ресурси для розвитку туризму, фермерського господарства та відкриття заповідників. Щороку на територію нашої області приїздить величезна кількість туристів, аби оздоровитися, відпочити та просто гарно провести свою відпустку.

Хто та скільки: що відомо про цьогорічних туристів Херсонщини

Насправді, знати хто наші туристи – дуже важливо. Це дає можливість розвиватися у правильному напрямку та ставати кращими з найкращих. Саме тому Департамент туризму і курортів Херсонської ОДА вже декілька років поспіль проводить дослідження. За допомогою якого ми можемо побачити щорічне зростання туристів, відвідавших морські курорти Херсонської області (статистичні дані дивіться в інфографіці).

Як зазначив начальник відділу розвитку туристичної діяльності Микола Шаповал, географія туристів була оцінена на основі реєстрації телефонних дзвінків, які здійснювалися у період з 1 травня по 31 серпня на території Херсонщини.

І що ж ми маємо? Як виявляється поніжитися у морських хвилях Чорного або Азовського морів та пісочку до нас приїздять з Миколаєва, Запоріжжя, Харкова, Дніпра та Києва. Не нехтують курортами Херсонщини і мешканці Західної України. А якщо враховувати іноземні країни, то лідером виступає Білорусь.

«Якщо люди готові долати такі відстані, аби побувати на Херсонщині – ми повинні цінувати таку відданість. І щоразу працювати над собою, робити продукт нашої області ще краще і яскравіше. Тоді нам справді не буде рівних»,- прокоментувала директор Департаменту туризму і курортів Тетяна Волинець.

Які фактори пригальмовують розвиток туризму на Херсонщині

Херсонщина – це кавуни, помідори та дині? Зовсім ні. Наша область має унікальні місця, які за кордоном не вгледіти, а саме степові пейзажі: Олешківські піски, Асканія-Нова, Джарилгач та безліч іншого. Та чи знають про це українці? Як показало опитування відпочиваючих – більшість навіть не здогадуються.

Після спілкування було виведено топ-4 фактори, які дійсно пригальмовують розвиток туризму.

Фактор №1: відкриваючи інтернет, туристи бачать стандартну картинку: море і пляж. Лише деякі отримують цікаву інформацію від друзів та соціальних мереж про класні екскурсії, новинки та здійснені подорожі.

Фактор №2: на курортах Херсонщини слабко розвинута інфраструктура. Тобто, у деяких місцях неможливо розрахуватися карткою чи зняти гроші, здійснити обмін валют. Це є великий мінус, адже люди готові збільшувати дохід нашої області, приносити нам гроші, проте ми самостійно відмовляємося від них. І лише не врахувавши декілька пунктів.

Фактор №3: він стосуватиметься транспорту. Так, з потягами питань немає, а ось місцеві перевізники вбивають усе бажання відвідувати наш край. Відсутність білетів, встановленого графіку курсування та стан маршрутних таксі. Навряд чи після такої поїздки кияни чи львів’яни повернуться наступного року на канікули.

Фактор №4: необізнаність місцевих мешканців. Зверніть увагу, таксисти, обслуговуючий персонал та на рецепшені у Львові під час очікування вас не змусять сумувати. Одразу розповідатимуть про гарні краєвиди, історичні факти та всілякі цікавинки. Аби підігріти інтерес та змусити туристів затриматися у нашому краї.

«Перевізники, власники готельно-ресторанної справи та розважальної сфери повинні розуміти, що усі ми пов'язані між собою. Коли усі разом збиратимуться та обговорюватимуть проблеми – буде позитивний результат»,- прокоментувала Тетяна Волинець.

Наразі більшість туристів сплачують 1000 гривень лише за ліжко та смачний сніданок. Під час заселення тільки в окремих готелях туристам можуть розповісти про найкращі міста нашої Херсонщини, запропонувати відвідати їх за окремі кошти.

Розвиток понад усе: чим у наступному році вражатимуть туристів

Проаналізувавши результати соціологічного дослідження, співробітники департаменту прийнялися за впровадження новинок, які дійсно зацікавлять туристів та змусять повертатися неодноразово.

Наразі вони обговорюють запровадження містом транспортних прогулянок. Тобто, щоб люди не сиділи годинами на вокзалах в очікуванні потяга чи автобусу, а мали змогу провести час з користю. Відомо, що подібні екскурсії діють у столиці і дійсно користуються попитом. Під час поїздки обізнана людина розповідатиме історію Херсона, про осіб, які пов'язані із заснування та багато іншого.

Також встановлять черговий інформаційний кіоск. За допомогою такого сенсорного інформаційного центру турист може обрати та прокласти власний маршрут Херсонщиною. Кіоск продовжують наповнювати, аби якомога більше було інформації.

Проте вже сьогодні до інформаційного каталогу включено об'ємні переліки туристичних атракцій регіону. Тут гості знайдуть інформацію щодо історико-культурних об'єктів, локацій зеленого, активного, гастрономічного, винного туризму, морського та інших різновидів відпочинку. Переглянути інформацію можливо як українською, так і англійською мовами.

Один з інформаційних кіосків вже встановлено на території Міжнародного аеропорту «Херсон». За даними, які надходять до департаменту, спостерігається значний інтерес відвідувачів аеропорту до нещодавно встановленої «іграшки». Планують, що другий з'явиться в залі очікувань Херсонського залізничного вокзалу.

«Наша мета, щоб туристи поверталися на Херсонщину знову і знову. Щоб наші курорти були популярні, а кількість залишених коштів тільки зростала. Проте найголовніше, щоб вони залишали позитивний фідбек»,- зазначила директор Департаменту туризму і курортів Тетяна Волинець.

Тэги:

“Книжковий Миколай” запрошує херсонців на святкування

Херсонські танцюристи збирають кошти для маленької Аринки

На яку ялинку у Херсоні витратили більше коштів: міську чи обласну

15 млн грн планують виділити на розвиток освіти у Херсоні

Вихідні з «Книжковим Миколаєм»: чим здивує цьогорічний фестиваль