Кожного дня послугами міжнародного аеропорту “Херсон” користуються сотні українців та громадян інших країн світу. Наприклад, у минулому році херсонський аеропорт зустрів 154 тис. пасажирів. Кожного року, аби послугами аеропорту “Херсон” користувалося більше пасажирів, на його модернізацію з бюджету виділяють чималі кошти.

У 2019 році на розвиток аеропорту “Херсон” було витрачено близько 17,9 млн грн: 10,1 млн грн - кошти державного бюджету, 5,6 млн грн - обласного та 1,3 млн грн - власні кошти КП “Херсонські авіалінії”. Про це йдеться у звіті “Про виконання програми розвитку міжнародного аеропорту “Херсон”.

Більшу частину з цих коштів, а це близько 11,2 млн грн, аеропорт “Херсон” витратив на встановлення світлосигнальної системи на аеродромі. За інформацією порталу публічних закупівель “Prozorro”, повна вартість встановлення світлосигнальної системи - 37,5 млн грн. Відкриття заплановано на квітень-червень 2020 року. Тобто у цьому році з бюджету мають виділити ще 26,3 млн грн, аби аеропорт “Херсон” отримав оновлену світлосигнальну систему.

Окрема проблема аеропорту “Херсон” – злітно-посадкова смуга, яка знаходиться в експлуатації вже близько 30 років. У минулому ж році все-таки було проведено поточний ремонт смуги. На це з бюджету виділено 2,8 млн грн, але це лише “крапля в морі”, адже на повну реконструкцію злітно-посадкової смуги херсонського аеропорту орієнтовно потрібно 40 млн грн. Звичайно, це чимала сума навіть для бюджету області. Тому реконструкція злітно-посадкової смуги буде фінансуватися з держбюджету.

“На сьогодні залишається невирішеним питання реконструкції злітно-посадкової смуги міжнародного аеропорту «Херсон». За 30 років експлуатації жодного разу не проводився її капітальний ремонт, що негативно позначається на безпеці та регулярності польотів повітряних суден, стримує розвиток авіаційних перевезень”, - зазначили у комунальному підприємстві “Херсонські авіалінії”.

Зазначимо, що у 2020 році на розвиток міжнародного аеропорту “Херсон” хочуть витратити набагато більше, ніж минулоріч - 59,7 млн грн. За ці кошти планується придбати нову спецтехніку для аеропорту, провести реконструкцію будівлі та врешті-решт розпочати роботи з капітального ремонту злітно-посадкової смуги.

Також у звіті аеропорту “Херсон” вказано, що наразі вони активно ведуть перемовини з авіакомпаніями «LOT», «МАУ», «Белавіа», «СкайАП» та «Ryanair». До речі, з останньою компанією вже вдалося домовитися про запуск авіарейсу “Херсон-Відень”

На офіційному сайті «Ryanair» вже навіть можна придбати квитки на цей рейс. Стартує він 30-го березня цього року. З Херсона до Відня на літаку можна буде дістатися двічі на тиждень - в понеділок та п’ятницю. В день запуску рейсу ціна на квиток становить 30 євро (824 грн), а вже наступні рейси обійдуться пасажирам значно дешевше - 21 євро (578 грн).

Тэги:

Газ для населения подорожает в 4 квартале и будет стоить больше 5 грн за куб - газсбыт

Повышение минималки. Зарплаты чиновников и бюджетников станут больше

Тариф за распределение газа: как платить?

Чи отримають субсидію ті, хто знаходився у вимушеній відпустці за свій рахунок?

Стоит ли рассчитывать на кредитные союзы