На Херсонщині стартував новий цікавий та унікальний туристично-контентний Проєкт “TripMustGoOn”. Громадська організація «Центр живої історії «Олешшя» у складі Регіональної Туристичної Організації “Туризм Херсона” розпочинає процес створення нового та унікального контенту про туристичні можливості Херсонської області. Даний Проєкт реалізується за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).

Перш за все, реалізація націлена на популяризацію Херсонщини, як не дослідженого туристичного напрямку. Окрім сезонного туризму з метою відпочинку, Херсонська область є привабливою для туризму протягом року, але ці напрямки ще недостатньо відомі. Обмеження міжнародних поїздок та негативні економічні наслідки пандемії COVID-19 скоротять обсяги відпусток поза межами України цього року. Очікується збільшення попиту на внутрішній туризм, що створить вікно можливостей для підвищення привабливості Херсона, як напрямку для безпечного та цікавого туризму.

Зміна ставлення місцевої громади до Херсонщини, як до туристичного краю - пріоритетна мета Проєкту.

Під час роботи заплановано:

1. Розробити якісний онлайн та офлайн контент для туристів.

2. Популяризувати Херсонську область, як недосліджений туристичний напрямок.

3. Залучити місцеві громади для економічних перетворень регіону та для розвитку туристичної галузі.

Протягом періоду реалізації Проєкту будуть здійснюватися поїздки-експедиції до туристичних локацій в області для створення нового контенту для інформаційного порталу “TripMustGoOn” та буклетів-путівників.

Буклети-путівники будуть поширені на національних та міжнародних туристичних виставках, в туристичних інформаційних центрах, готелях, через інших учасників ринку туристичних послуг. Буклети дадуть відповідь на найактуальніші питання подорожуючих, наприклад: “Що подивитись у Херсоні – 5 найкращих місць” або “Ідеї для відпустки в Херсоні протягом року”. Маючи з собою лише один буклет можна знайти відповіді на сотні запитань.

Також буде створено 8 сучасних та цікавих промоційних відеороликів для соцмереж та понад 60 захоплюючих статей про “Must Visit” місця Херсонщини. Можна переглянути популярні місця, так і “ті, що залишаються поза кадром”, в яких натовпи туристів до сих пір є малоймовірними і які вважаються більш безпечними з точки зору проти карантинних заходів.

Найчастіше перед та під час подорожей туристи ставлять питання “Як дістатися до...?”, ”Що подивитися у ...?”, а можливо навіть “Що я побачу у Херсоні?”. У рамках Проєкту буде створено чат-бот в Telegram та Facebook, який надасть відповіді на всі запитання та стане надійним путівником для гостей Херсонщини. Бот надаватиме гостям Херсонської області цікаву туристичну інформацію та стане “провідником” на сайті tripmustgoon.com

Для забезпечення популяризації Проєкту буде проведена робота у партнерстві з місцевими фермерами для розміщення наліпок із QR-кодами на кавунах. Українці зможуть зчитувати інформацію прямо з кавунів.

Ще одним заходом в рамках Проєкту буде офлайн фотовиставка, на якій будуть представлені найкращі фотографії, зібрані протягом поїздок до туристичних місць.

Буде проведено конкурс на кращу ідею на створення локального сувеніра, який складається із 4 номінацій (друковані матеріали, магніти та брелоки, одяг, посуд та декор). Ідея-переможець кожної номінації отримує фінансування промоційного тиражу. Сувеніри, які буде виготовлено в межах цього Проєкту, будуть розповсюджені для популяризації туризму в Херсонській області.

Реалізація матиме комплексний вплив на Херсонську область та туристичну галузь регіону.

Тэги:

На Херсонщине можно отдыхать не только у синего моря

На Херсонщине есть места отдыха, где вы точно ещё не бывали

В Приморском берега нет – раздерибанили на автокемпинги

Херсонский туризм: «не учите жить, лучше помогите материально»

Курортному бизнесу карантин не помеха?