Минулий рік приніс українцям чимало змін: політичних, соціальних, культурних, економічних... Щоб розуміти, чого чекати цього року, давайте розглянемо, яким був 2019-й на прикладі «АТБ» – лідера вітчизняного ритейлу щодо товарообігу, темпів розвитку, обсягів сплати податків, кількості супермаркетів, карти присутності, асортименту, числу працівників тощо.

Компанія для багатьох українців уже давно стала основним постачальником гарантовано якісних продуктів. 1082 цілодобових супермаркети даної мережі в 275 містах 24 областей щодня відвідують майже 4 мільйони клієнтів, включаючи й жителів нашого Херсона.

СУМА СПЛАЧЕНИХ ПОДАТКІВ І ЗБОРІВ ДОСЯГЛА 12,6 МЛРД ГРН.

Перше, на що варто звернути увагу, – помітне збільшення компанією обсягів сплати податків і зборів у бюджети всіх рівнів. Це сьогодні дуже актуально, оскільки після реформи децентралізації значно більше коштів залишається в місцевих бюджетах, у тому числі й у нашій міській скарбниці. Торік група компаній «АТБ» установила рекорд, сплативши 12,6 млрд грн. Корпорація вибрала для себе стратегію динамічного розвитку. Темпи приросту за рік – 34%. У 2018-му сума сплачених податків становила 9,4 млрд грн. Це було на третину більше за 2017-й (6,58 млрд грн.). «АТБ» уже кілька років поспіль входить у ТОП-10 найбільших платників податків країни.

«Такого фінансового результату роботи в 2019 році корпорація досягла в непростій маркетинговій ситуації значних курсових коливань і змін споживчого попиту. Ми ним задоволені. Він демонструє нашу прихильність роботі, прозорість ведення бізнесу та законослухняність», – поділився Борис Марков, генеральний директор корпорації «АТБ».

ТОВАРООБІГ ВИРІС НА 22,4%

Протягом багатьох років «АТБ» системно впроваджує інноваційні технології, оптимізує бізнеси-процеси. Це дозволяє збільшувати показники діяльності. За рік товарообіг мережі виріс на 22,4% – до 126,8 млрд грн. (включаючи ПДВ). Цікаво, що в такий спосіб компанія повторила свій торішній рекорд: у 2018-му даний показник становив 103,9 млрд грн. проти 80,2 млрд грн. у 2017-му.

«АТБ» має одну з найбільш розгалужених логістичних інфраструктур у країні. Цілодобово працюють близько десяти мультитемпературних складських центрів європейського зразка та чималий власний вантажний автопарк (7 колон, більш як 600 машин).

Корпорація «АТБ» сьогодні володіє чотирма власними торговими марками, що належать до всіх цінових категорій. Преміальний сегмент у дискаунтерах представлений ТМ «De Luxe Foods & Goods Selected», середній плюс – «Спецзамовлення “АТБ”», середній – ТМ «Своя лінія». Продукцію за демократичними цінами пропонує ТМ «Розумний вибір».

Чітке планування та координація товаропотоку дозволяють вчасно доставляти більш ніж 3,5 тис. найменувань якісних товарів, що становлять асортимент дискаунтерів даної мережі, в усі куточки України.

ЗА МИНУЛИЙ РІК СТВОРЕНО 6 ТИСЯЧ РОБОЧИХ МІСЦЬ

За підсумками року «АТБ» підтвердила звання одного з найбільших роботодавців країни, створивши понад 6 тисяч робочих місць, у тому числі й у нашому місті. Розширюючи карту присутності, лідер ритейлу сьогодні забезпечує стабільною роботою, гідною зарплатою, безоплатним професійним навчанням більш як 64 тис. громадян нашої країни. Цей показник постійно зростає. Звісно, люди, які мають роботу, впевнені у завтрашньому дні.

Торік відкрили 88 нових дискаунтерів «АТБ» (у 2018-му – 80), а в 41 магазині провели модернізацію. Особливу увагу в 2019 році приділяли розширенню мережі в західних і наших південних регіонах. Важливо, що багато нових робочих місць створено в невеликих населених пунктах, де це має серйозне соціальне значення та підсилює фінансову незалежність територіальних громад. Як бачимо, минулий рік для лідера галузі ритейлу став знаковим і рекордним. На аналогічні зміни можна сподіватися й у 2020-му, адже динамічний розвиток є складовою загальної стратегії «АТБ».