З Днем торгівлі! Як найбільший ритейлер України допомагає Херсону

Автор: Поліна Зозуля27 Июля 2020 15:00
З Днем торгівлі! Як найбільший ритейлер України допомагає Херсону

В останню неділю липня Україна відзначила День торгівлі. Перед цим святом ми довідалися у лідера української роздрібної торгівлі, як сьогодні працює вітчизняний ритейл і що він може запропонувати клієнтам. Найбільшим представником ритейлу в країні вже багато років є компанія «АТБ». Заснована ще в середині дев'яностих на базі всього декількох звичайних гастрономів у Дніпрі, вона тепер займає перші рядки рейтингів за багатьма показниками. Це й товарообіг, і обсяг сплачених податків до бюджетів різних рівнів, і асортимент (більш як 3,5 тис. найменувань), і кількість співробітників (приблизно  64 тис. осіб) тощо. 

Корпорація «АТБ» познайомила українських громадян із форматом магазину самообслуговування, де клієнт сам вибирає потрібні товари і йде до каси. Багато з того, що нині є нормою для будь-якого супермаркету України, вперше протестували та впровадили саме в «АТБ». Компанія послуговується стратегію динамічного розвитку та постійно використовує інноваційні рішення, які дозволяють підвищувати рівень комфорту для покупців у магазинах, оптимізувати багато бізнес-процесів, а також допомагають клієнтам заощаджувати гроші.

Зараз загальна кількість добре знайомих жителям Херсона магазинів «АТБ» досягла 1137. Такі інноваційні супермаркети відкрили у 293 населених пунктах України. Уже майже чотири мільйони постійних клієнтів у 24 областях країни щодня купують гарантовано свіжі продукти та якісні товари першої необхідності.

Під час національного карантину компанія прискорила розвиток онлайн-напрямку. В Україні відкрили перший продуктовий онлайн-магазин «АТБ» повного циклу – від формування замовлення до адресної доставки продуктів. Сьогодні такий вид купівлі – чудовий варіант, оскільки це швидше та набагато безпечніше, ніж самостійно сходити до магазину. Крім того, з'явився і сервіс, завдяки якому можна мінімізувати час, потрібний покупцям на пошук товарів у торговому залі. Йдеться про можливість попереднього замовлення «На сайті вибирай – у магазині забирай». Усе необхідне можна знайти в режимі онлайн і скласти до віртуального кошика обраного вами магазину «АТБ». Потім зайти туди, оплатити та забрати свій продуктовий набір, який уже чекатиме на вас. Це займає мінімум часу, а якщо скористатися послугою оплати онлайн, то ще швидше.

Як соціально орієнтований бізнес «АТБ» допомагає українцям впоратися із труднощами. Щоб підтримати незахищені верстви населення в період суворого карантину, компанія реалізувала найбільш масштабний благодійний проєкт за всі роки незалежності. Його бюджет перевищив 100 млн гривень. Майже шістсот тисяч українських родин одержали безоплатні продуктові набори. Пакети з основними продуктами та товарами першої необхідності «АТБ» передала і потерпілим від безпрецедентного за масштабом підтоплення жителям західних регіонів.

Також корпорація відгукнулася на прохання Офісу Президента й закупила у Франції дороге сучасне діагностичне обладнання для обласних лікарень і лабораторій. Такі комплекси,  придбані за 10 млн грн., уже передали клінікам Херсона, Києва, Чернівців, Івано-Франківська, Дніпра й інших міст.

Своєю основною метою торговельна мережа вважає постачання клієнтам, у тому числі й жителям Херсона, продуктів за найдоступнішими цінами. Цього року компанія зуміла максимально пом'якшити не тільки сезонне зростання цін, але й підвищення закупівельної вартості у виробників, пов'язане з карантинними обмеженнями.

Вартість будь-якого товару у цих дискаунтерах на 10–15% нижча за середньоринкову. Ексклюзивний асортимент власних торгових марок може бути навіть на 40% дешевшим за аналоги. Таких товарів в «АТБ» уже майже третина. Корпорація володіє чотирма власними торговими марками, що належать до всіх цінових категорій. Преміальний сегмент представлений ТМ «De Luxe Foods & Goods Selected», середній плюс – «Спецзамовлення “АТБ”», середній – ТМ «Своя лінія». Найбільш ощадливий – ТМ «Розумний вибір». Кожна із цих марок займає лідерські позиції у своєму сегменті та вирізняється високою технологічністю виробництва.  Стосовно якості такої продукції виробники дотримують усіх європейських вимог.