Автор: Дарья Мельник23 Декабря 2020 13:28

«Закон про водний транспорт – руйнівний удар по національній безпеці України» – експерт

«Закон про водний транспорт – руйнівний удар по національній безпеці України» – експерт

Гендиректор компанії «Нібулон» Олексій Вадатурський опублікував у Facebook відкритий лист, у якому розкритикував новий закон про водний транспорт України та закликав Президента Володимира Зеленського ветувати його.

Закон «Про внутрішній водний транспорт», який регулює річкові перевезення в Україні, Верховна Рада прийняла 3 грудня.

Далі публікуємо лист Олексія Вадатурського повністю: Добитися справедливості можна кількома способами – терплячістю, коли ти крок за кроком достукуєшся до причетних людей і переконуєш їх у своїй правоті, або ж скандалом у публічній площині. Кожен робить свій вибір. Я ж людина терпляча, та й життя навчило, що потрібно інколи проповзати «між крапельками», достукуватися до кожного та витрачати десятки годин у спілкуванні з чиновниками, депутатами, міністрами...

Так сталося, що у випадку з Законом «Про внутрішній водний транспорт» мова йде й про терплячість, і про справедливість. Терплячість, бо процес розробки, обговорення та прийняття цього закону тривав 10 (!) років і мені довелося марно витратити на це понад 80% свого особистого часу, замість того, щоб присвятити його розвитку компанії. Справедливість, бо мова тут не тільки й не стільки про інтереси компанії «НІБУЛОН», як це подають заангажовані чиновники, а про справедливість до країни, до українців. Так, шановні друзі, мова про кожного з нас! Бо на кону розвиток річкового судноплавства, суднобудування, важкої промисловості та інших супутніх галузей, а значить і економіки України, а значить і добробут кожного українця... Або ж... її занепад...

Чим конкретно це загрожує, запитаєте ви? Будь ласка:

  • екологічним і епідеміо-логічним лихом, бо закон допускає скидання нечистот (фекалій) у русі суден по всій довжині Дніпра, в тому числі в м. Київ;
  • процвітанням контрабанди пального;
  • безконтрольним добуван-ням піску на річці Дніпро та всіх внутрішніх водних шляхах;
  • занепадом суднобудівної та інших супутніх галузей економіки;
  • руйнівним ударом по національній безпеці України;
  • витісненням із українських рік українського прапору.

Нагадувати про знищення робочих місць, ненадходження податків тощо?

Так, суцільне розчарування, сум, жах... Ні, скажуть «слуги народу», це справедливість по «слуганародівськи»! Поясню. Це коли ти лобіюєш і приймаєш ганебний і, можливо, навіть злочинний (час покаже) для українців закон, а потім так довго радієш і фотографуєшся в міністерській ложі, що навіть Голова Верховної Ради України просить тебе зупинитися та не заважати працювати... Такого цинічного ставлення до України, до нас із вами я ніколи не бачив! Ось такі ви «слуги народу». Сором вам!

Наступним і майже завершальним кроком до набуття чинності цього доленосного, без перебільшення, закону стане підписання його Президентом України. Та хоч я вже пройшов усі кола пекла, й совість моя чиста, я все ж іще раз публічно та офіційно звертаюся до Вас, пане Президенте Володимире Зеленський, із проханням застосува-ти право вето на Закон «Про внутрішній водний транспорт» і врятувати економіку України!

Шановний прем’єр-міністре України Денисе Шмигаль, Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, ви згодні здати економіку України та добробут наших громадян?

А ви, міські голови (міст на берегах річок. – Прим. ред.), Олександре Сенкевич, Борисе Філатов, Анатолію Бондаренко, Віталію Кличко, Ігорю Колихаєв, Євгенію Величко, Віталію Малецький, готові здати міста та їхніх мешканців, які використову-ють воду з Дніпра як питну?

Я не готовий ані здавати Україну, ані здаватися... А особливо заангажованим додам, що це не спроба чи спосіб отримати преференції чи пільги та жити за рахунок держави, це спроба зупинити здачу інтересів держави та створити рівні умови в бізнесі для всіх! Ми ж натомість інвестували, інвестуємо та будемо продовжувати інвестувати в економіку України! Ми не здаємо Україну!