Автор: Альона МЕЛЬНИЧЕН15 Июля 2021 13:01

Херсонські маршрутки змінять свої напрямки. Якісь хочуть узагалі прибрати

Херсонські маршрутки змінять свої напрямки. Якісь хочуть узагалі прибрати

У Херсоні збираються оптимізувати міську транспортну мережу. Змінити схему руху маршруток і тролейбусів планують зокремай для забезпечення перевезення мешканців територій, які приєдналися до облцентру внаслідок створення Херсонської територіальної громади

 «Реорганізації зазнають не всі маршрути. Додатково плануємо додати автобусний маршрут, який курсуватиме із селища Садове до центра Херсона та в зворотному напрямку», – цитує Марину Віркун сайт Херсонської міськради.

Також місто чекає на реалізацію інфраструктурного проекту Європейського банку реконструкції та розвитку щодо оновлення рухомого складу тролейбусного транспорту. Після реорганізації контактних ліній з’явиться можливість зменшити дублювання тролейбусних маршрутів, уточнює прес-служба мерії. До речі, як зазначив в. о. заступника мера Херсона Юрій Стельмашенко на прес-конференції 5 липня, першу партію тролейбусів херсонці скоріше за все побачать цієї осені.

На сайті Херсонської міськради (miskrada.kherson.ua) опублікували проекти (у вигляді карт) тролейбусної та автобусної мереж маршрутів у Херсоні. Кожен номер маршруту зображений на мапі кольоровою лінією (від точки відправлення до кінцевої зупинки). Більше додаткових пояснень (наприклад, було – стало, раніше маршрутка їздила так, а зараз поіншому) на сайті немає, тому подібна презентація проекту сприймається важко. До того ж не всі херсонці, здебільшого пенсійного віку, можуть користуватися комп’ютером і мають Інтернет. Тобто вони, можливо, й не чули про такі плани чиновників. А тому за більш детальною інформацією «Гривна» звернулася до начальниці міського управління транспорту Марини Віркун. За її словами, необхідність зміни маршрутної мережі обумовлені декількома причинами. Серед них – використання на маршрутах великої кількості автобусів малого класу з невеликою кількістю місць; велика протяжність більшості маршрутів (30 і більше кілометрів), суттєві витрати на паливо; неефективна робота транспорту в денні години внаслідок дублювання маршрутів різними перевізниками (суттєва конкуренція в денний час – автобуси рухаються недозавантажені з малим інтервалом). Також, як відмітила начальниця управління транспорту, пасажири звикли їздити з одного кінця Херсона в інший, дуже бояться пересадок, хоча в транспортних схемах більшість передбачає транспортні вузли з пересадками та меншим дублюванням маршрутів. Тут міська влада подумала про вигоду перевізників, але не про кишені пасажирів. Адже пересадки – це додаткові витрати для херсонців.

Зазначимо, що готову пропозицію всіх змін маршрутної мережі оприлюднять до 10 серпня, інформує сайт міської ради. Проте ще до презентації херсонці активно обговорювали в соцмережах деякі подробиці майбутніх змін. Так, з’явилась інформація про те, що автобусний маршрут No 14 (Таврійський – ТРЦ «Фабрика») взагалі зникне. Це неабияк засмутило багатьох херсонців, адже, як багато хто зазначив у коментарях, маршрут No 14 чи не єдиний, на який у містян майже не було нарікань. Перспективу його зникнення прокоментувала Марина Віркун: «На сьогодні автобусний маршрут No 14 на 95% дублює тролейбусний No 12. (Та й що? Більшість користується маршруткою, тому що вона швидкіша та їздить набагато частіше. – а. м.). Зараз іде обговорення продовжити його до Північного мікрорайону (вул. Генерала Алмазова), щоб жителі району мали змогу добиратися до лікарні на вулиці Тираспольська (поліклініка No 2 КНП «Херсонська міська клінічна лікарня імені Карабелеша». – а. м.) та залізничного вокзалу. Також додатково з’явиться маршрут No 1 селище Садове – залізничний вокзал або Садове – Центральний ринок. Ще тривають обговорення зі старостою та мешканцями».

Жваво обговорювали й наміри змінити автобусний маршрут No 17, який сполучає приміську Антонівку з Херсоном. За планом маршрутки No17 мали б курсувати з Шуменського на Острів. Та, як розповіла «Гривні» Марина Анатоліївна, після двотижневої дискусії маршрут No 17 залишать сполученням площа Білозерська – смт Антонівка. Чиновниця також зазначила, що в планах відновити автобусне сполучення No 43: селище Киндійка – мкрн Корабел.

Окрім цього, розглядається скорочення маршруту No 3: планується, що автобуси курсуватимуть із Комишан до річпорту (замість Острова) – тобто від училища No 6 до площі Одеська.

Нещодавно в одній із новин на сайті Херсонської міськради було сказано, що автобусні маршрути No 2 та No 42 «оптимізують», проте не було уточнення, як саме. За словами Марини Віркун, щодо маршруту No 2 (зараз це селище Геологів – річпорт) є пропозиція: щоб не заїжджав усередину Шуменського, а рухався тільки за напрямком 5-а Західна – Робоча – Івана Богуна. Також хочуть відновити роботу маршруту No 42 – це вулиця Куліша (мкрн Шуменський) – мкрн Корабел. Ураховуючи те, що маршрут No 3 не буде заїжджати на Острів, жителі Шуменського матимуть сполучення з мікрорайоном Корабел, що важливо особливо в літній період (містяни їздять у Гідропарк).

До речі, про літо. У міськраді йде робота зі створення сезонних маршрутів, які забезпечать перевезення пасажирів до пляжів.

«Наше місто знаходиться на річці Дніпро, й у літній період збільшується пасажиропотік на пляжі, тому планується з більш населених мікрорайонів зробити додаткові маршрути (відновити роботу) No 18 (Таврійський, вул. Володимира Великого – річпорт, пл. Одеська) та No 21 (просп. Адмірала Сенявіна – Гідропарк)», – розказала «Гривні» начальниця управління транспорту.

Ще один сезонний маршрут, який нещодавно запрацював у Херсоні – No 22 (Антонівка – Гідропарк). Проте пасажири скаржаться, що водії не їдуть на вулицю Шенгелія (не об’їжджають Острів), а одразу прямують в Гідропарк. «Гривна» попросила прокоментувати ці скарги Марину Віркун: «Маршрут No22 – сезонний, коли автобуси повертаються з міста, то повинні рухатись через вулицю Шенгелія. Обов’язково відпрацюємо з директором КП “Херсонкомунтранссервіс” Сергієм Кислих це питання. На мар-шруті працюють змінні водії, можливо, водій забув поїхати через вулицю Шенгелія, зробимо все належне, щоб пасажирам було зручно».

Один із маршрутів, на який пасажири скаржились неодноразово, був маршрут No 33. Мешканці Зеленівки розповідали про його незадовільну роботу, мовляв, автобусів не вистачає, через що вранці із селища не виїхати, а ввечері важко потрапити додому. Ми запитали, чи змінять цей маршрут та чи додадуть на нього автобуси. На що пані Віркун відповіла: «Маршрут No 33 поки залишається за звичним напрямком (селище Зеленівка – Центральний ринок). Його протяжність передбачає інтервал руху частіший, у планах – можливо, на вказаному напрямку зробити диференційну оплату за проїзд. Селище Зеленівка входить до складу міста, але маршрут за показниками відноситься до приміського, так само і до селищ Садове, Молодіжне, Надніпрянське».

Тэги:

У херсонской маршрутки опять отпало...

Ездим по 8 – иск пока не помог

Стоимость проезда увеличили...

Работа троллейбусного депо обходится казне Херсона в 76 миллионов

Фурам заборонили в’їзд у Херсон, але деякі просочуються