До новітніх технологій в Україні привчають і людей похилого віку. З серпня минулого року для них стала доступна функція оформлення електронного пенсійного посвідчення.

Насправді, це дуже зручно, адже більшість пенсіонерів отримують державну допомогу на банківський рахунок. До нововведення їм доводилося носити з собою і картку і посвідчення, які вони нерідко губили, а це створювало нові клопоти. Тому Пенсійний Фонд України прийняв рішення модернізувати цей документ.

Пенсійне посвідчення нового зразку нагадує звичайну банківську картку, за допомогої якої гроші можна зняти кошти та пред'явити її у відповідних органах.

Цього року новий документ отримали 2 726 пенсіонерів Херсонщини.

Як оформити електронне пенсійне посвідчення

Отримати оновлений документ досить-таки просто. За словами начальник управління інформаційних систем в обласному Пенсійному фонді Романа Калиницького, першочергово потрібно звернутися до Пенсійного фонду за місцем реєстрації.

На момент звернення до управління при собі потрібно мати наступні документи:

- паспорт;

- ідентифікаційний код;

- фотографія (35х45 мм);

- написати заяву.

Головним пунктом оформлення є активація карти в Ощадбанку, на яку пізніше нараховуватиметься державна допомога і проводитимуться розрахункові операції.

Виготовити документ мають протягом 30 робочих днів, з моменту написання заяви. А отримати його можна у будь-якому відділені банку.

“Важливо пам'ятати, що пенсійні посвідчення завжди видавалися на безоплатній основі. Ніде і ніяких коштів ви сплачувати не повинні. В управлінні написали заяву, а у відділенні банку отримали готовий документ. І все”,- застерігає заступник начальника управління обслуговування громадян Світлана Ворона.

Обов`язково чи ні: хто повинен змінювати документ?

Варто зазначити, що змінювати посвідчення зовсім не обов'язково, виключно на розсуд пенсіонерів. Тобто на момент оформлення працівники фонду можуть лише запропонувати, а не змушувати користувачам послуг обрати зручний для них спосіб обслуговування.

Єдині, кому не надається “право на вибір” - внутрішньо переміщені особи (переселенці). Вони в обов'язковому порядку мають оформлювати таке посвідчення.

“Паперові посвідчення продовжують діяти як і раніше. Ніхто їх не відміняв. Це лише альтернатива для тих осіб, які бажають бути ближчими до технологій. Тому тільки вам вирішувати, яке посвідчення мати”,- прокоментували працівники ГУ Пенсійного фонду в Херсонській області.

Нагадаємо, крім нового документу в Україні запустили електронний портал “Е-пенсія”. Про його функції та користування читайте у нашому матеріалі.

Тэги:

Ціна влади: цьогорічна застава на місцевих виборах у Херсоні зросла в понад 30 разів

У Херсоні боротьба з хворобами тварин обійдеться бюджету майже в 500 тис. грн

Водохреща: як херсонцям підготувати організм до занурення

У Херсоні на 4 маршрутах приватного перевізника можна буде розрахуватися карткою

Первые результаты программы “Безопасный Херсон”